اوساسونا امید بارسلونا را كمرنگ تر كرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش آسوشیتدپرس، بارسلونا كه با هفت امتیاز اختلاف،رئال مادرید صدرنشین را دنبال می كند در 22 دقیقه نخست دیدار با اوساسونا دو گل از ' دژان لكیچ' مهاجم اوساسونا دریافت كرد تا ثابت كند در دفاع ضعیف است.

بارسلونا در نیمه نخست نتوانست هیچ كدام از این گل ها را جبران كند تا اینكه در دقیقه 51 الكسیس سانچز نتیجه را دو بر یك كرد.

پنج دقیقه بعد ، ' رائول گارسیا' سومین گل اوساسونا راوارد دروازه بارسلونا كرد . بارسلونا فقط در دقیقه 73 توانست دومین گل را با حمله ' كریستیان تیو' جبران كند.

حمله سانچز در دقیقه 82 به دروازه اوساسونا امید مدافع عنوان قهرمانی لالیگا را به تساوی با این تیم قوت بخشید ولی داور اعلام كرد كه مهاجم شیلیایی در آفساید قرار دارد؛ هرچند كه بازبینی تصاویر تلویزیونی عكس این تشخیص را نشان داد.

در صورتی كه رئال مادرید در دیدار روز شنبه برابر لوانته به پیروزی برسد می تواند فاصله خود را با بارسلونا به 10 امتیاز برساند. رئال مادرید در 25 دیدار گذشته خود فقط یك شكست داشته است.

'پپ گواردیولا' سرمربی بارسلونا گفت: البته این شكست كار ما را مشكل تر می كند ولی به هرحال چیزی است كه اتفاق افتاده است.

سر مربی تیم كاتالان ترجیح داد كه در هوای منجمد كننده كنونی با بازیكنانی چون ' آندرس اینیستا' ، ' سسك فابرگاس' و یا ' ژاوی هرناندز' ریسك نكند و آنها را برای دیدار یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن لوركوزن در روز سه شنبه نگهدارد.

به جای آنها ' تیاگو آلكانتارا' و ' سرجیو روبرتو' از ابتدا به زمین رفتند ولی عملكرد تیم نشان داد كه در دفاع مشكل اساسی دارد.

1553





:: برچسب‌ها: موسیقی , انگور چینی , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: