زنگی آبادی: جاده های یزد عرصه انتخاب ركابزنان المپیكی ایران است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون دوچرخه سواری، 'علی زنگی آبادی' گفت: این مسابقات، آخرین فرصت انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری ایران برای حضور در بازی های المپیك 2012 لندن محسوب می شود.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص برنامه‌ های آماده سازی دوچرخه سواران افزود: جواز شركت در بازی‌ های المپیك توسط تمامی نمایندگان ایران در رقابت های برون مرزی و مسابقات داخلی به دست آمده است.

وی افزود: برای انتخاب بر‌ترین نفرات شركت كننده در بازی های المپیك 2012 لندن، رقابت های انتخابی در ماده تایم تریل انفرادی روز 17 اردیبهشت ماه همزمان با اولین دوره مسابقات لیگ بر‌تر در مواد جاده در استان یزد برگزار می شود.

زنگی آبادی اظهار داشت: امیر زرگری، حسین عسگری، علیرضا حقی، مهدی سهرابی، عباس سعیدی تنها، قادر میزبانی، بهنام خلیلی خسروشاهی، آروین معظمی گودرزی، علی ترابی، محمد رجبلو و حسین ناطقی در رقابت های انتخابی لندن در استان یزد حضور خواهند داشت.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به آخرین رده بندی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) افزود: كشورمان از توان بالقوه بسیار خوبی در دوچرخه سواری برخوردار است، توانی كه در صورت وجود امكانات می تواند بستر مناسبی برای شكوفایی هرچه بهتر استعدادها باشد.

وی در زمینه برنامه های فدراسیون دوچرخه سواری برای گسترش هرچه بیشتر دوچرخه سواری بر ضرورت تقویت باشگاه‌ ها تاكید كرد و افزود: باشگاه ‌ها در حوزه قهرمانی و حرفه‌ ای می توانند بسیار قوی عمل كنند.

براساس برنامه زمان بندی بازی های المپیك لندن، رقابت های دوچرخه سواری این بازی ها در دو قسمت پیست و جاده در روزهای 6 تا 16 مرداد ماه برگزار می شود كه ركابزنان كشورمان در روزهای 6 و 7 مرداد ماه در ماده استقامت جاده و روز 10 مرداد ماه در ماده تایم تریل انفرادی با نمایندگان كشورهای دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این در حالی است، فدراسیون دوچرخه سواری كشورمان با كسب رده نوزدهم و عنوان تیم ذخیره، در ماده كایرین نیز احتمال كسب یك سهمیه دیگر بازی های المپیك را خواهد داشت.

در صورت تحقق این امر، ایران با چهار سهمیه در رشته دوچرخه سواری در بازی های المپیك 2012 لندن حضور خواهد داشت. موضوعی كه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تا روز 26 خرداد ماه قطعی شدن آن را اعلام خواهد كرد.

فدراسیون دوچرخه سواری ایران، محمود و محمد پراش را به عنوان ملی پوشان ركابزن كشورمان در این ماده به كمیته ملی المپیك كشورمان معرفی كرده كه در صورت كسب چهارمین سهمیه، یكی از این دو ملی پوش به همراه ركابزنان مواد جاده عازم بازی های المپیك لندن خواهد شد.

1587 / 1589





:: برچسب‌ها: استرالیا , حزب , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: